[Linux] Re: Iptables'da Dinamik NAT

From: Mustafa Özbakır (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Wed 31 Jul 2002 - 08:20:06 EEST

Sanirim yanlista anlamadiysam bu arkadas 8 tane ip yi baglanti zamaninda =
100 private ip ye random olarak dagitmak istiyor.yani ben her =
baglantimda 8 tane public ip den random olarak baska birini =
alacagim.umarim dogru anlamasimdir.Fakat bu olayin cevabini =
bilemiyorum.Aslinda public ipnize uygulanan ornegin gunde bir public =
ipden su kaadr mesaj atabilirsiniz seklinde hizmet veren sitelerde belki =
bir ise yarar diye dusunuyorum!

Mustafa =D6zbak=FDr