[Linux] Iptables'da Dinamik NAT

From: Savaş İREZ (savas@outlandscafe.com)
Date: Sun 28 Jul 2002 - 20:49:48 EEST

Merhabalar,

Internet'te biraz araştırma yaptım ama pek tatmin olmadım.

8 tane gerçek IP'ye sahip olsam,
atıyorum 100 adet de bilgisayarım olsa.
bu 8 IP yi kullanarak 100 bilgisayarı da Dinamik NAT ile internete çıkartabilir miyim?
Geçen yılki araştırmalarımda bunun mümkün olmadığı sonucuna varmıştım.(Daha doğrusu Dinamik NAT sadece gerçek ip ile sanal bilgisayar sayısının eşit olması durumunda oluyor deniliyordu.)

Bu konuda bir gelişme var mı bilen duyan var mı?

İyi çalışmalar.

Savaş İREZ