[Linux] Tepkilerle ilgili

From: Savaş İREZ (savas@outlandscafe.com)
Date: Sun 28 Jul 2002 - 21:06:30 EEST

Yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.

Çalıştığım yerde bana bir soru sormuşlardı ve ben ayrıntılı bi şekilde cevaplamaya giriştim.
Bu sırada karşımdaki insan garip sorular sormaya devam ediyordu.
(Bence)Doğal olarak kızdım. Bak dedim beni biraz dinlemeyi denersen o zaman sorularının cevabını da alabilirsin.
Listedeki tepkilerin çoğunun bu ve buna benzer durumlardan kaynaklandığını düşünüyorum.
Yani insanlar çoğu kez, zamanlarını ayırıp cevap yazıp yardım etmeye çalışıyorlar ve bunu yapmaya çalışırken garip tepkiler veya sorularla karşılaşıyorlar. Bir iki üç derken bazen insanın tahammül sınırı kalmıyor.
RTFM yanıtlarının genelde sebebi de bu oluyor çoğu zaman bence. İnsanlar artık aynı cevapları vermekten sıkılıyorlar.
Neyse benim de sıkılıp, kızdığım zamanlar oluyor. Emin olun şimdi niye bana kızıyorlar diye kızan yeni arkadaşlar ileride benzer şekilde kızacaklardır.
Neyse İyi geceler.
Savaş İREZ