[Linux] Re: php & perl

From: Can Ugur Ayfer (cayfer@bilkent.edu.tr)
Date: Tue 23 Jul 2002 - 16:28:21 EEST

hic dusunmeden Perl secmenizi oneririm.

Hele socket programlama vs dusunuyorsaniz kesinlikle Perl derim.
Phyton'un syntax'iyla basiniz derde girebilir. Bana cok antipatik
geliyor. www.cpan.org'daki kutuphaneleri kullanarak Perl'de
yapilamayacak sey yok.
Ne kadar anlamli bilmem ama Perl'in performansi PHP'ye gore daha yuksek.

Web uygulamalarinda PHP debug etmek Perl'e gore daha kolay.

Sevgiler
Ugur