[Linux] Re: Kablonet usb den nasil baglanir

From: Abdullah Güney (abdullah@negal.net)
Date: Tue 23 Jul 2002 - 16:08:34 EEST

Selam,
Bununla ilgili linux.org da bir belge vardi. Hala var mi bilmiyorum ancak
benim arsivlerimde var isterseniz yollayabilirim.
1) USB ile baglamayi hic denemedim ancak eth ile hic sorun cikarmiyor. Ancak
1 eth tanittiktan sonra 2. eth ben dhcpcd -D eth1 komutu ile ip almayi
zorluyorum. Cunku netconf icinden tanittigimda zaman zaman ip almama durumu
oluyordu. Bu nedenle eth0 tanidiysa eth1 icin yukarida verdigim komut
isinizi gorur.
Ayrica kopmalardan kaynakli olarak sabit ip almayi dusunuyorsaniz fazla
verimli olmuyor. (En azindan Ankarada boyle) Ayrica basit bir cozum daha
Coyote linux ile cok eski bir makinada bile hdd siz dagitma isini
yapabilirsiniz tek disketlik bir surum.

Isterseniz dokumanlari adresinize yollayabilirim.