[Linux] Re: Ynt:Off topic "deneme"ler hakkında

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 22 Jul 2002 - 19:29:49 EEST

Selamlar..

Bizim listeni yogunlugunda uye oldugunuzu test etmek icin cok beklemezsiniz ki ? Mesela ARM-Linux listesi var, ayda 3-4 mesaj olur en fazla. Oysa bizde uye olduktan dakikalar sonra ilk mesajlar dusmeye baslar. Zaten, bir soru sormayi dusunuyorsaniz, dogrudan soruyu yollarsiniz. Listeci, uyeliginiz gecerli degilse dogrudan size hata mesajini reply eder.

Bu daha cok, insanlarin, asansorun daha cabuk gelmesi icin, "kabul edildi" isigi yanmasina ragmen cagri dugmesine basip durmasina benziyor. Bos, gereksiz ve sinir bozucu bir sey sadece.. Mesajlar gelmiyorsa, test mesaji atmaniz bunu degistirmez. Ecartis CGI (Liste sayfasi) size gereken yerdir. Mesajiniz kabul edilmiyorsa, sebebi itiraz mailinde belirtilir ve muhatabiniz gene Ecartis olacaktir..

Saygi ve sevgiler..