[Linux] Re: Ynt:Re: donanym my yoksa Linuxmu?

From: Mustafa Özbakır (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Fri 19 Jul 2002 - 18:01:07 EEST

486 anakartlarinda 20 Gb icin gerekli olan yani 8.4 ve yukarsi icin =
gerekli olan int 13h kesmesi yoktur.problem 20 gb diski gorse bile disk =
anakart uyusmazliginda diye dusunuyorum.keske murat koc olsaydi da daha =
ayrintili aciklasaydi.liste yoneticisine duyrulur. :( ayni sistemi 3.2 =
lik bir diske kurup calistirsan problem cikmadigini gorursun.

Mustafa =D6zbak=FDr