[Linux] Re: Ynt:Re: donanım mı yoksa Linuxmu?

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 19 Jul 2002 - 17:55:21 EEST

Merhaba,

Fri, 19 Jul 2002 17:39:49 +0300 tarihinde "" Davut Topcan "" <davuttopcan@mynet.com> yazdi:

> 486 islemci ne :=3D islemcinin uzerinde 486 yaziyor 66 mhz. umarim yeterli bir
> aciklamadir.
fan var mi islemcinin uzerinde diye sormustum? 66 ve uzeri 486 islemcilere fan takmak tavsiye edilir. fani yoksa ortam sicakligina gore ara sira kitlenebilir -- 24 saat calisacaksa mutlaka. hele bu oldurucu sicaklarda fansiz kitlenmemesi ayip olur.

> su anda 486 makineye 20 gb bir disk takip yeni linux kurdum.
disketten aciyorsunuz sanirim? (bios tanimayacaktir)

> tum bu testler beni ram a dogru goturuyor.
> yani server makineye 16 ram yetersiz gibi geldi.
swap alanini ayarlarsaniz yavas da olsa mutlaka calisacaktir. hicbir sey yazmadan kitlenmesi pek yapacagi is degil.

eger ram'lerde fiziksel bir ariza olursa da, genelde "uh oh ayvayi yiyorum" seklinde mesajlar cikartir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694