[Linux] Re: yurtici & yurtdisi yonlendirme

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 16 Jul 2002 - 12:26:38 EEST

Selamlar..

BIND'in view ozelligi, belli adreslerden gelen isteklere farkli adres gosterilmesini sagliyor. Eger, Turkiye icindeki IP bloklarini tespit ederek, bunlardan yapilan isteklerde www.domain.com icin 1.2.3.4 adresinin, diger IP'lerden yapilanlar icinde 2.3.4.5 adresinin gosterilmesini saglayabilirsiniz. Fakat, diger makinen,n adi farkli. Bu durumda tercihan PHP ile yazacaginiz bir acilis sayfasi ile farkli IP blogundan gelenleri redirect etmeniz daha mantikli olacaktir.

BIND kullanmak icin, www.siteadi.net'i host eden makinede ayni dizini/dosyalari kullanan bir www.siteadi.com Virtual Hostu olusturmalisiniz.

Saygi ve sevgiler..