[Linux] Re: ln ama nasil ??

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Tue 16 Jul 2002 - 11:20:41 EEST

On Tue, 16 Jul 2002, gokmen goksel wrote:

> Hemen hemen her yolu denedim : RXvt < rhide, bir kabuk yaz=FDp :
>
> #!/bin/bash
> rxvt
> rhide
>
> bu sefer de rxvt terminali aciliyor kapatilinca rhide aciliyor haliyle :(=
(

Yukaridaki betik dogal olarak once rxvt'yi baslatacak o sona erdikten
sonra da rhide'i calistiracaktir.

rxvt -c rhide

Seklinde denerseniz calisacaktir.

Bu arada sisteminizde rxvt'nin "man" sayfalari yuklu ise, "man rxvt"
komutu size rxvt'nin diger yetenekleri konusunda detayli bilgi
verecektir. Eger man sayfalari yuklenmemis ise
http://www.rxvt.org/manual.html adresinden bu bahsettigim yardim
bilgilerine ulasabilirsiniz.

Belki de listelere yazmadan once bakilmasi gereken kaynaklar
man sayfalari (man komutu), GNU info sayfalarim (info komutu), tldp.org
ve google.com olarak siralanabilir.

Kolay gelsin,

-bdd