[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING VII

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 15 Jul 2002 - 23:19:38 EEST

On Mon, 2002-07-15 at 22:48, Murat Koc wrote:

> Burak ne demek ya Murat i mutlu etmis olmasi? Nedir bu ya? Ne bicim bir
> itham bu boyle. Birak bana karsi yapmani bir de Ilker e karsi boyle
> ithamda bulunuyorsun. Niye Ilker beni mutlu etmeye calissin? Bir kere 2
> dakika gormuslugumuz var birbirimizi o kadar. Bir de bana saldirgan
> diyorsun.

Murat,
Bu kez de sen alingan davraniyorsun. Sana karsi herhangi bir sey
yazmamisim ki mesajimda... Mutlu olacagini dusundum, cunku Ilker seni
onore edecek cumleler yazmisti; yazdiklarini ve bu calismani
destekledigini anlatiyordu. Bunu yazarken aklimdan Ilker'in bana bedbaht
demis olmasi nedeni ile senin mutlu olacagin hic gecmemisti; demek oyle
bir anlam cikartmak da mumkunmus...

> "Bu paragrafi okuyunca kendimi tutamadim, guldum. Gectigimiz gunlerde
> listenin calisma bicimi ile ilgili tartismalari yuruturken senin fikrine
> destek cikan 4-5 mesajdan sonra "bak listenin geneli bunu istiyor"
> demistin; ses cikartmamistim."
>
> yazdin soylemedigim birseyi sanki soylemisim gibi dedin, ustune bir de
> ses cikartmamistim filan diye sanki buyukluk yapmisin gibi dedin. Oyle
> birsey yazmadigimi gosterdim. Pardon yanlis anlamisim filan da demedin.
> Nerede o zaman bu buyuklugun ozur dileyecek?

Ozur dilerim, cumleni yanlis animsamisim. Ozur mesajini yazip yazmamanin
kararini vermeden once tum thread'i tekrar okumak istemistim. Bu
mesajinin uzerine (bu saatte ne yazik ki hala ofiste calisiyorum) isimi
yarim biraktim ve thread'i okudum. Evet, yanlis animsamisim.

Murat KOC'un ifadesini yanlis animsadigim icin ozur dilerim.

Bir dahaki sefere "buyukluk" gostermem gerektigi zaman tekrar hatirlatir
misin, bazen gec kalabiliyorum ya da unutabiliyorum. ;)

> Camur attin izi kaldi yani. Ustune bir de tuttun simdi kesin bir tavirla
> "Murat i mutlu etmis olmasi" filan yaziyorsun. Nereden cikariyorsun
> mutlu oldugumu, beni mi gordun, konustun mu ne yaptin, kahkahalarla
> guluyor muyum, napiyorum da mutlu etmis diyorsun? Ustune Ilker e camur
> atiyorsun. Ki benim bile iki dakikalik gormuslugum, listedeki yazilarini
> okumuslugum var ve Ilker kesinlikle oyle biri degil biliyorsun.

Dedigim gibi, mesajimi yanlis yorumlamissin. Ilk paragraftaki aciklamam
ile tekrar okursan aslinda senin anladigini demeye calismadigimi da
gorebilirsin.

> Bu haklari nereden aliyorsun? Kendini nasil bunlari yazmaya hakli
> goruyorsun? Benimle problemin mi var? Problemin varsa boyle camur atma
> biciminde sozde nazik bicimde saldirma. Adam gibi yazarsin ozelden
> seninle soyle soyle problemim var tartisalim dersin.

Tesekkur ederim, yol yordam bilecek kadar yasim var.

> Liste sakinleri kusura bakmasin ama liste ortaminda bu tur ithamlarla
> karsilasirsam cevap verecegim yer de burasi ne yazik ki, kisisel
> dalasmalara girmek istemesem de zorlaniyorum buna, sonra da agresif adam
> oluyorum ne hikmetse.
>
> Yahu etrafimda o kadar sen-sanrak adam olarak bilinirken sayenizde
> agresif adam olarak taninir oldum ya helal olsun size

Ben yanlis anlamam ve sonucundaki yanlis degerlendirmem icin ozur
diledim; simdi bu mesajlarinin "tonunu" sen degerlendir...

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333

----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliðiniz ile ilgili her türlü iþlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz. Listeden çýkmak için: 'linux-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kýsmýnda "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz. -----------------------------------------------------------------------