[Linux] Debian kurulumu....

From: Akif CEYLAN (ceylan@electra.science.ankara.edu.tr)
Date: Sat 13 Jul 2002 - 14:28:18 EEST

Selamlar Arkadaşlar, elimdeki makinaya ( slackware 7 yüklü şu an )
Debian kurmak isytiyorum ama ufak bi çekincem var :D) gerekli yedekleri
aldım aklıma gelen home mail htdocs felam ama sıkıntım yeni sisteme şu
anki sistemdeki kullanıcıları eklememde bir sorun çıkarırmı Debian pass
ve shadow ları olduğu gibi kopyalasam veya olduğu gibi değilde ilgili
satırları kopyalasam kullanıcılar sorun değil olmazsa elle yeniden
oluşturabilirim ( biraz waktimi alır ama ) asıl sorun kullanıcıların
şifreleri onların değişmesini yani kullanıcıların yeniden şifre
değiştirme ihtiyacı hissetmelerini istemiyorum.
Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz? kullanıcıların şifrelerini nasıl
aktarabilirim yeni sisteme, şu an için olası dier sıkıntılardan ziyade
buna bi çözüm bulabilirsem çok memnun olurum.
bütün yardımlarınız için teşekkür ederim.....

  Akif CEYLAN
  E-Posta: ceylan@electra.science.ankara.edu.tr