[Linux] Re: Peanut Linux

From: Cinar Yuzugullu (yuzugullu@softhome.net)
Date: Sat 06 Jul 2002 - 00:09:58 EEST

Peanut Linux rpm 3.0.x i kullanıyor yanılmıyorsam. pkgs bölümünden (ftp'den)
onun için derlenmiş ve 220 mb nin içinde yer almayan birçok packet
bulabilirsin.

Program derlemeye gelince;

Bunun için gcc nin tamamına ihtiyacın olacak, ayrıyetten kimi durumlarda
çekirdeğin source koduna (yaklaşık 25'er mb).

Forum bölümde program derleme ile ilgili birçok açıklama mevcut, onlara
bakmanızı tavsiye ederim.

"compiling programs" diye bir aratırsan birşeyler çıkıyor.

Ben 1 sene boyunca vector linux yaklaşık 6-7 ay boyunca da peanut kullandım.

Başka sorun olursa çekinme özelime sor.