[Linux] winmodem sorunu..

From: ys (taipan@haylaz.org)
Date: Fri 05 Jul 2002 - 23:59:36 EEST

merhaba

Biliyorum "winmodem modem degildir" ama yine de bi kac sorum olacak..
Conexant'in sitesinden ve http://www.mbsi.ca/cnxtlindrv driver'lari cektim
ve rahtlikla kurdum.Yalniz kurulumdan sonra configure ederken 2.2.x kernel
kullanmama ragmen 2.4.x kernel source code'larinin bulundugunu soyledi ve
ben de 2.2.x kaynak kodlarini kurdum ve konfigurasyonu yaptim..acaba (suse
7.1)
neden 2.2.x kaynak kodlarini kurmamisti?neyse..

kurulumdan sonra bir dialup programini denedim ve input/output hatasi
aldim..yats2 ile modem'i bulmaya calistim ama bulamadim..ayrica /dev/ttyHSF0
dosyasina baktim ve bos oldugunu gordum..

hem hcf hem de hsf driver'larini denedim ama yine de modemi
kullanamiyorum...

mbsi'da 127A:1025(benim modemim) hem hcf hem de hsf kullandigi gibi
birseyler yaziyordu..iki driver'in da denenmesi gerektiginden
bahsediyordu..ama yine de sonuc alamadim.

sizce hic umut var mi?gerci xp'ye bile zor tanittim bu winmodem'i ama...=)

Sevgi&Saygi.