[Linux] Re: Hakkı öcal [UYARI !]

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Fri 05 Jul 2002 - 20:36:52 EEST

On Fri, 5 Jul 2002, Ansugo wrote:

> Merhaba;
>
> Bakin anlamadiginiz birsey var. Ben sertlikten, laf sokusturmaktan,
> teorik olarak yarismadan, kisacasi iste ne yaristirmak denir siz daha iy
> i bilirsiniz, asla ka=E7mam, ka=E7madim.

Sayin Liste uyeleri,

Saygi sInIrLarInI asmadan gonderdiginiz tum iletiler kabulumuzdur.
Bir konuyu ne kadar uzatip ne kadar uzatmayacaginiz da sadece
size baglidir. Bu liste sizlerindir ve otokontrol yapabilecek kadar
zeki insanlar oldugunuz icin bir cobana ihtiyaciniz yoktur.

Ancak, hakarete dayanan veya konu ile ilgili dahi olsa kisisel hedefli
mesajlariniza liste yoneticileri olarak izin vermeme taraftariyiz.

Genel saygi ortaminin daha fazla zedelenmemesi icin sizleri bu konuyu
sonlandirmaya davet ediyoruz.

Bu kibar ricamizi goz onunde bulundurmayip, bildigini okuma taraftari
kullanicilarin 15 gun ila 30 gun arasi surelerde liste disi tatil ile
mukafatlandirilacagini da hatirlatmak isteriz.

Liste yonetim politikalari ile ilgili dusuncelerinizi de bu listeye
degil listmaster@linux.org.tr adresine atmaniz siddetle tavsiye olunur.

LKD E-Posta Listeleri Yoneticileri Adina,
Berk Demir