[Linux] Re: Hakkı öcal [UYARI !]

From: Ansugo (ansugo@gmx.net)
Date: Fri 05 Jul 2002 - 22:28:45 EEST

Merhaba;

Uyarinin bunca yapilan ve soylenen seyden sonra, benim mesajim quote
edilerek yapilmasi, cok ilginctir.

Defalarca konuyu kapatma istegime ragmen, baskalarinin devam etmesi,
serdar koylu "yalaka", gorkem cetin "gaygaycilik" derken, benim sadece
ima ettgiim ama adini sarfetmedigim birseyden dolayi benim imali mesajim
quote edilerek uyarinin olmasi gene cok ilginctir.

Kibar rica falan da degil bu. Arkadaslarinizi kollamanizi gormek elbette
makul.

Ek olarak, tatil ile mukafatlandirmak cok hos bir uygulama.

Yoo, hicbirseye kizmiyorum. Ama "simdiye kadar" bekleyip, bir Serdar
koylu'nun ya da "gorkem cetin'in" mesajini quote etmeyipte, benim
mesajimi quote etmenize kiziyorum. Eger taraf tutumuyoruz sadece
uyariyoruz gibi bir sey yapmak istiyorsaniz, benim mesajin altina serdar
koylunun de mesajindan o bolumleri quote ederdiniz. Coban olsa keske de,
  coban coban olsa...

Istediginiz zaman, arkadaslarinizi tutmak namina o muthis tatili bana
verirsiniz. Cunku Turkiye'de Linux'u patentliyen ben degilim...

Sevgiler, selamlar..

(bir daha yazmayacagim diye 51. sefer belirtiyorum. Isi banladik
kurtulduk bılumune getirmeden, 85. defa bu konunun uzatilmamasini rica
ediyorum. Ve kendi ruh sagligim icin, listMaster'in beni tum listelerden
cikarmasini ve "ban"lamasini istiyorum. bu kadar kandirmacaya
dayanamiyacagim)