[Linux] Re: Hakkı öcal

From: Ansugo (ansugo@gmx.net)
Date: Fri 05 Jul 2002 - 21:18:02 EEST

Merhaba;

Bakin anlamadiginiz birsey var. Ben sertlikten, laf sokusturmaktan,
teorik olarak yarismadan, kisacasi iste ne yaristirmak denir siz daha iy
i bilirsiniz, asla kaçmam, kaçmadim.

Sizlere sizden daha sert maillerde yazarim. Ama ugrasmak istemiyorum.
Serdar Koylu bana hicbir cevap vermedi, cunku okumadim.

Neden toplum onunda size laf sokmami israrla istiyorsunuz?
Kasiniyorsunuz... Kac kere dedim ki, bir deliye desem simdiye anlamis ve
konuyu uzatmiyor olurdu.

Konu bitti beyfendi. Kendinize baska oyuncaklar bulun.

Karsinizde bir MS adami, bir salak ya da baska birsey yok. Bizde et ve
sinirden olusuyoruz. Adamin ustune bu kadar gelinmez!

Sevgiler, Selamlar...

(Uzatmak istiyorsaniz sayin "her neyse" mailime buyrun. Bu kadar basit.
Anlamazsaniz alt yazi ile geceyim. O da olmadi bir tane arkadasim var,
sagirlar ile el hareketleri ile konusabiliyor. Onun size akan media ile
anlatmasini saglayim. Yeter yahu, baydiniz ama!)