[Linux] Re: Hakkı öcal

From: Ansugo (ansugo@gmx.net)
Date: Thu 04 Jul 2002 - 19:44:09 EEST

Merhaba;

Konuyu kapatma istedigimi belirtmistim. Hatta kac sefer belirtmistim!

//Yani demek istiyorum ki; yazacaginiz yazilarinizi ozel olarak
yollayabilirsiniz...

Neden konuyu illa ki public olarak surdurme niyetindesiniz, hic anlamiyorum?

//Buradan cevap hakkiniz dogmuyor, emin olabilirsiniz.

Serdar Koylu istedigi kadar bilgili olabilir. Sonucta ben Serdar
Koylu'nun bilip bilmemesine hicbirsey diyemem. Bilmese, ogretmek icin
ugrasabilirim. Ama biliyorsa, onun dediklerinden de yararlanmak isterim.
Ama Serdar Koylu, bu uslupta oldugu icin, ve dediginiz gibi konusmayi
pek bilmedigi icin, anlatiklarini ve engin bilgilerini de dinlemek
istemiyorum. Hele hele Public olarak adamlikla ilgili sacmaliklari
dinlemek hic istemiyorum.

//Serdar Koylu'yu elestirmem, onun beni elestirmesindendir. Yoksa
ugrasmacagimi kendim cok iyi biliyorum.

Ek olarak konunun, giis noktasi ile cikis noktasi arasinda bir dag fark
mevcut. Ben ne icin girdigimi bile unutacagim. Bunu saglayan ise ben
degilim. Beni bir MS ajani gorup, ustume gelenlerdir. Kim? Bilmiyorum,
mailleri "okuyan" gorebilir.

//Yani okuyunuz demek istiyorum. Bir kisiye birseyler "mal etmeden"
once, kisi ne yazmis diye "iyi niyetle" okuyunuz demek istiyorum.

Ek olarak bana Serdar Koylu'yu ovmenize hic gerek yok. Ben kendisini
uzaktan izliyordum. Son olaylardan sonra, hicbir ilerleme
kaydedemedigini gordum ki, kitapcilarda Turkce ve Konusma gelistirmek
icin onlarca kitap mevcut. Onceki maillere de bakma zahmetine katlanir
iseniz, ve okuyabilirseniz; zaten kendisinin kendisini "bol bol"
övdugunu gorebilirsiniz. Yani size gerek kalmiyor zannedersem.

//Zannedersem son mailinin ilk paragrafi ve ikinci paragrafinin basligi
olacak. Gerisini okumadim.

Ama ozgurluk bu ya. Buyurun istediginizi ovun demeden de edemeyecegim.

// Her ne olursa olsun, ozgurlugunuze de birsey demek mumkun degil demek
istiyorum. Elestirirsiniz, ama bizim de "rica etme" özgürlügümüz var,
uygulamak size kaliyor.

Ve beni bagirmak zorunda birakiyorsunuz ama : "LUTFEN SACMALIGIN
DANISKASI HALINE GELEN BU KONUYU DAHA FAZLA UZATMAYALIM". Isterseniz,
degisik grafiksel sekillerde, ya da script olarak bu yaziyi
yazabilirim.; bu yazi ile ilgili duvar kagitlari yapabilirim gayet guzel.

// Bazen ses tonundaki hafif degisiklikler konuya olan ilgiyi
degistirebiliyor. Bu seferle buyuk harf ile vurgulamayi dusundum. Cunku
halen anlasilamadi bir turlu.

Ama bir zahmet rica ediyorum, su konuyu uzatmayalim. (Konuyu uzatmama
sebebim, ne Serdar Koylu ne Gorkem Cetin ne baska birisi ile teorik
bilgi yarismasindan kactigimdan falan degildir. Benim bu listeye "zorla"
girme sebebim, kimse ile bilgi yarismasi yapmak ya da birseyler
yaristirmak degildi. Konunun 50-60 mesaj basina, taaa en basina gidenler
gorebilir. Bir de okudugunu anlayabilenler...)

// Niyetimi artik kacinci defa belirtiyorum bilmiyorum. Giriste ise
birkez daha "rica" ediyorum.

Zannedersem, uc kere rica, otuz uc kere de soyleme ile, konuyu kapatma
istedigimi iyice percinledim. Halen uzatmak istiyorsaniz, mail adresime
gelen maillere surekli olarak cevap verdigimi soylemek isterim. Ancak az
once mailini aldigim kaba beyefendi gibi olmadigi surece.

// Evet, az once gayet kaba bir mail geldi. Ama ona da cevap yazdim
mecburen. Istegimi bir kez daha belirtiyorum.

Herkese sevgilerim, saygilarimi sunarim. Konu elimde olmadan bu hale
geldiginden dolayi da, konuyu bu hale getirenler iclerinden ozurlerini
iletebilirler.

// Ne olursa olsun, sonu sevgi ve selam dolu olsun...

Sevgiler, Selamlar...

/*
Umarim aciklamalarimdan sonra, konuyu daha uzatmazsiniz. Uzatmayanlara
tek tek tesekkur ederim.
*/

/*
Bu emaile "Reply" yapacak iseniz, lutfen listeye degil bana yapiniz.
*/