[Linux] Re: Hakkı öcal

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Thu 04 Jul 2002 - 10:26:05 EEST

Yapma Allah'ını seversen kaç gündür yazışmaları takip ediyorum,değil ignore
etmek Serdar Köylü arkadaşımızın her yazdığını saklamak gerek diye
düşünüyorum.

Diğer arkadaşlara da belirtmek istiyorum,üslubu sert olabilir ama ona büyük
hak veriyorum,ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz.Abuk sabuk win
övgülerinde aynı sertliğin kat be katını ben kendi kurumumda
gösteriyorum,üstelikte rütbe farkı gözetmeden,bunu da ayrıca belirteyim.

Megalomanlığına gelince,tam tersi birşeyler anlatmak,insanları uyandırmak
için çaba gösteren ve bilgi veren uzun uzun mail kaleme alan başka birini de
görmediğimi belirtmek istiyorum.Kendisininde mütevazi bir insan olduğunu
üç-dört günlük bir toplantıda yakından gördüm.

Akgül hocaya da Serdar'ın dediği gibi pek laf söyletmeyiz buralarda, o kadar
uzun boylu değil.Önce onun kadar çalışkan olmalı sonra onu eleştirmeli diye
düşünüyorum.

Burada kesmek istiyorum,yapılacak çok işim var,tatili iyi değerlendirmek
lazım malum,bu iki aylık süre içerisinde bir-iki öğrenciye açık kodu linux
ve bsd çekirdeğini ne kadar aktarırsam faydalı olmuş sayarım kendimi,gerisi
boş.

Orhan Berent