[Linux] Re: Hakkı öcal

From: Ansugo (ansugo@gmx.net)
Date: Wed 03 Jul 2002 - 20:16:56 EEST

Onur Yalazi wrote:
> Ya arkadaşlar hepinizden özür diliyorum özellikle de senden ansugo.
> Konuyu açtım kaçtım gibi oldu ama konu benim elimden çıktı.
>
> Ayrıca ansugo'da hiç istemediği bir avukatlık görevine soyunmuş gibi oldu.
> lütfen artık bunu kessek. Ben üzülmeye başladım iyice.
> Olmadık yerlere gidiyor konu.

Merhaba;

Kesinlikle pişman olacak ya da üzülecek bir durum yok. Ben dediğim gibi,
iyi ama kötü yazılan ama yazdığım her mailden büyük zevk aldım. Böyle
bir tartışmayı ise, Linuxçular için yararlı gördüğüm için sürdürdüm.
Yoksa, sürekli olarak ReadOnly takıldığım ve birkaç kişinin uslubu
yüzünden kesinlikle katılmadığım ve uzun bir zaman daha katılacağımı
sanmadığım bir listeye; bu mail içinde katılmayabilirdim.

Konunun, "Ms-Linux.. Kim döver?" türüne dönmesi hoş olmadı. Ama bunda
da, dolanan o kadar mailde de isteyenler güzel birşeyler bulabilir.
Mesela ben bu mailleride kaşeleyeceğim.

Kimi zaman sert olunsa da, Serdar Köylü gibi konuşulmadığı sürece, her
ortamda ve herşey tatışılabilir. İsterse konuşma boş olsun. Sonuçta
konuşa konuşa konuşmasını, tartışmasını öğreniyoruz. Her okuduğumuz
mailden, her okuduğumuz satırdan, her makaleden istemesek dahi birşeyler
kapıp, data centerimiza kaydediyoruz. Gördüğümüz ya da duyduğumuz neyi
unutuyoruz ki?

Hakkı Öcal'ın avukatlığını falan yapma gibi bir niyetimde yoktu. Sadece
kendisini az-buçuk tanıdığımdan, alaycı ifadelere dayanamayarak onu
savundum ki kendime göre de haklı idim. Ancak daha sonra quote edilen
bir mailde kendi sorumun olması ve gelen tepkiler dolayısı ile iyice
konuşmam gerektiğine karar verdim.

Zannedersem maili yazış şeklimden, konuyu sonlandırmak istediğim
anlaşılıyor. Bu sebeple derin bir nefes çekenlere tekrar görüşmek üzere
sevgi ve selamlarımı iletirim. :-)