[Linux] Re: Konu degissin artik.. :)

From: Ansugo (ansugo@gmx.net)
Date: Wed 03 Jul 2002 - 01:53:52 EEST

Enver ALTIN wrote:
> On Wed, 2002-07-03 at 01:34, Ansugo wrote:
>

> Hmm.. Sistem programlari (Apache, BIND, mount edilecek diskler vs)
> bilgisayari monitorden ibaret sanan insanlarin ilgilenecekleri turden
> uygulamalar degil :)

Şey, eeeööö. Ekranın düğmesine bastım hiçbirşey olmadı, neden acaba? :)

> SuSE denediniz mi? yast2 tek kelimeyle harika. Bir de webmin var o tarz
> isler icin, dagitim bagimsiz.

SuSe'yi en son denediğimde 6.2 sürümüydü. O zaman Gui'li bir arayüzü
yoktu. Pek sevmemiş idim. Çünkü Gui'siz hiçbirşeyi sevmiyorum. En son
PcNet sayesinde bir box edindik, ama onla da ugrasmadim. (Kitapçıkları
en azından ingilizce olsa idi, uğraşırdım. Cd de olması anlam ifade etmedi.)

Selamlar...