[Linux] Re: HakkıÖ c al.

From: Vasfi UYSAL (vasfi@alpha.med.ege.edu.tr)
Date: Wed 03 Jul 2002 - 08:42:38 EEST

,

 Merhabalar=20

 Oncelikle Bu hakki ocal konusu artik beni fena halde SIKTI=20
 bu listenin bir bilgi paylasim listesi oldugunu dusunuyorum daha onceki
bu konu ile ilgili mailimde belirttim , lutfen bu konu ile ilgili
aciklamasi olan ismi gecen sahisla direk irtibat kursun , arti bu camiada
guzel seyler yapmaya calisan bu camiaya katkisi olan tum arkadaslarida bu
kadar alingan olmamaya davet ediyorum , bu resmen bi deli bi kuyuya tas
atmis kirk deli cikaramamis meselesi gibi oldu=20

 herkese iyi calismalar=20

 - Vasfi UYSAL
---------------------------------------------------------------------------=
--------

On Tue, 2 Jul 2002, Ansugo wrote:

> [...]
>=20
> Merhaba;
>=20
> Bu seferde sadece ilk sat=FDr=FDn=FDz=FD okudum ve g=F6rd=FCm ki "gene su=
=E7lama" ve=20
> "olmayan =FEeyleri olmu=FE gibi g=F6sterme" =E7aban=FDz (kime oynuyorum?)=
 var,=20
> gene okuyamad=FDm.
>=20
> Okumad=FD=F0=FDm=FD s=F6ylemi=FE idim... Bo=FE laflar=FDm ile siz ilgilen=
mez iseniz, =E7ok=20
> =E7ok mutlu ve m=FCte=FEekkir olaca=F0=FDm.

ki ! Vallahi diyecek bir sey bile bulmakta zorlaniyorum. Size bu cahillikle=
 ne anlatayim, nasil anlatayim..