[Linux] Re: HakkýÖ c al.

From: Nuri Özer (nuri@sevgibilgisayar.com)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 22:03:26 EEST

=C3=87ar 03 Tem 2002 :51 tarihinde =C5=9Funlar=C4=B1 yazm=C4=B1=C5=9Ft=C4=
=B1n=C4=B1z:
> Selamlar=C3=A7=C3=A7
>
> 02 Jul 2002 21:22 EEST tarihinde yazm=C3=BD=C3=BEs=C3=BDn=C3=BDz:

=B0il. Otorite istiyorsan=C3=BDz, yani

> [...]
> bildigin anlasiliyor zaten..
>
> Listedeki diger arkadaslardan, arkadasi taniyanlar varsa, yakindaki
> firinlarin bir listesini iste. Sana bizimki gibi Sivas, Kutahya capinda=
ki
> firinlar veya Istanbul'un bir-iki semtindeki firinlar yetmez.
>
> Lutfen, iki tiklatip kendini bir sey oldum sanarak boyle ileri geri
> konusmadan, once bir meydana bak. Bu meydan senin sandigin kadar bos
> degil..

> En iyi test onundeki makinedir. Redhat'tan baska sunucu var mi diyen ad=

ms=C3=BDzl=C3=BD=C3=B0=C3=BD ile alakal=C3=BDo
=C3=BDld=C3=BD=C3=B0=C3=BDnda, s=C3=BCrekli

> [...]
 ?
> Varmi bildigin oyle bir server ?
>
> Multimedya ? Gel sen burdaki multimedya senligine bak. Dunya kupasi
> yayinlarini NetMeeting ile herkese izletelim dedik. Windows boyumuzun
> olcusunu vermekte gecikmedi. En uzun suren yayin 2 dk. oldu. Linux ile
> yapiverdik ayakustu.. Benim bildigim multimedya icin Windows'un yapip
> Linux'un yapamadigi hic bir sey yok..
>
> Evine BSA karismiyor mu ? Adresini bir versene, soyleyeyim Erol (OZKUR)
> Bey'e. Bakalim karisiyor mu, karismiyor mu ? Cok surmez, su Palladium P=
KI
> [...]
 ne
> demeyeceksiniz, bana W2K kernelin su noktasinda bu threadlarin sync
> oldugunu soyleyeceksiniz. Sonra gidin biraz Linux filan ogrenin. Boyle
> tipik Kabzimal'dan donme bilgisayarci veya iki tikla bilgisayar
> ogrendimcilerden olup boyle arenalara cikmayin. Bu defa sabrimiz yeteri=
nce
> var, zamanimiz yok. Bir dahaki sefere cok iyi bir OS dersi alabilirsini=
z,
> oyleki asiri yuklenmeden bosaltmak icin kafaniza bir huni takip dolasma=

Tek kelime ile Bravo

--=20
Nuri =C3=96zer
Sevgi Bilgisayar Sistemleri Tic.Ltd.=C5=9Eti
nuri@sevgibilgisayar.com