[Linux] Re: postfix ile kull. webmail prog

From: Ahmet Tellioglu (atellioglu@yahoo.com)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 17:23:09 EEST

hocam, default mandrake kurulumu (8.1 olmasi lazim) yaptim, hangi imap sunucusu oldugunu nasil
anlayabilirim? Mysql ile ilgili herhangi bir ayar ya da islem yapmadim. Dolayisiyla veri tabani
ile bir baglanti yok su anda... Onu mu yapmam gerekiyor?

Bir de ssh, portsentry ve iptables ile korunuyor sistem, pop3 acik mi nasil anlayabilirim (telnet
localhost 110 gibi bi komut vardi, ise yaramiyor :)) eger pop3 kapaliysa nasil acabilirim?

cok mu soru soruyorum? :-)) tesekkur.