[Linux] Re: webcache

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 13:35:31 EEST

Selamlar.

netstat -ant

ile bakarsaniz, bu netcache'in hangi portu dinledigini gorursunuz. Sonracimina, fuser ile bu portu kim dinliyormus ona bakarsiniz:

[root@serdar root]# fuser -v -n tcp 6000

                     USER PID ACCESS COMMAND
6000/tcp root 1864 f.... X

ROOT'un calistirdigi, 1864 Pid'li X bu portu dinliyormus..

Saygi ve sevgiler..