[Linux] Re: linux dağıtımları veupgrade?

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 13:31:57 EEST

Selamlar..

Soruyu anlayamadim sanirim ama, zaten hic bir zaman SWAP alani olmasi zorunlulgu yoktu. Makinenizde yeteince RAM varsa, SWAP'i kapatirsiniz, SWAP alani filanda koymazsiniz olur biter. Diger yandan boyle bir sistemde SWAP ihtiyaci olursa, normal bir dosya seklinde de SWAP kullanabilir Linux'lar..

Saygi ve sevgiler..