[Linux] Re: linux dağıtımları ve upgrade?

From: Erçin EKER (antares@gmx.com.tr)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 11:52:35 EEST

ben linux dağıtımlarına pencere yöneticilerine yaklaştığım gibi
yaklaşıyorum... hangisi bana daha çok uyarsa yani....ayrıca bende biraz
sapkınlık vardır.. mesela win xp ilk çıtığında bir yerden buldum ve
denedim... beğenmedim orası ayrı konu :)))) . yani elime geçebilecek her
tür yazılımı kullanmak gibi bir huyum var... sonuçta linux ama yinede
aradakı bazı farklılıklarında tadını almak istiyorum :)))

01 Jul 2002 20:20:02 +0300 Tarihinde
Enver ALTIN <ealtin@casdb.com> şunları yazmış:

> Boyle bir sorun yasayacaginizi sanmiyorum ama, nedir bu oyunun amaci?
> Yani redhat/mdk/suse/openlinux/slack arasinda gezip durmanin amaci?
> Size ozel bir soru olarak almayin; yeni bir tartisma baslatmak ve
> listedeki yeni baslayan arkadaslari bu konuda bilgilendirmek istiyorum
> biraz bu vesile ile.
>
> Oncelikle /home ve eger ozel dosyalarinizin bulundugu baska klasorler
> varsa bunlari yedek alabilirsiniz. Eger ayri bir filesystem/partition
> icerisinde iseler bir sorun yok. Ancak bir baska dagitimi, root
> filesystem uzerine yeni bir filesystem olusturmaksizin, eski
> [...]
birçok linux dağıtımı kurmaktaki amacım işte değişik tatları
farketmek... bu arada elime bir yerlerden slackware 2 geçti :) belki
onuda kurarım :)

--

Erçin EKER UIN:82166138

Use Linux Cause ONLY FLYING IS BETTER! ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz. Listeden çıkmak için: 'linux-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz. -----------------------------------------------------------------------