[Linux] Re: linux dağıtımları ve upgrade?

From: Ömer Fadıl USTA (omer_fad@hotmail.com)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 08:32:19 EEST

>RedHat/MDK/Slack/SuSE vs arasinda ciddi farklar oldugu inancina
>kapilmalarini engellememiz gerekiyor.
>
>Baska yorumlar? Hadi beyler, eller klavyeye! :)

Selamlar
Benim su siralar dagitimdan dagitima kosmamin asil sebebi tum dagitimlarda
kusursuz bir tr duzeni yakalamak icin. Yazdigim yama seti bitti bitecek.
Bircok dagitima gerekli yeni dosyalari filan yolluyorum.
Mesela bazen ufak garipliklerde oluyor. [suse icin buldugum bir ilginc tr
console bug'ı = /etc/sysconfig dizini altinda bir dosyadan setfonts icin
konsol font ismi okuyor. Standart gelen mesela lat5-16.tar.gz ise
orda o sekilde kalinca bazi karakterler kafayi yiyor. Ama ne hikmetse
sisteme login olup reset komutunu verince o bozuk harfler duzeliyor. Sorun
.tar.gz kisminin yazilmasindan kaynaklaniyormus. Bunun gibi gariplikler icin
cozum bulmak icin dagitimdan dagitima atliyorum.
Ee iste bu benim hikayem.

Bu arada Hepinize Sevincli bir haberim var. Mandrake Linux yeni surumunde
%100 Turkce olarak geliyor. Cevirilerini arkadaslarin yardimi ile
tamamladim. Bahsettigim yeni font dosyalari ve ilginc duzeltmeleride pabloya
yolladim.

Aklima gelmisken Eline saglik Didem film enfes olmus.
Kolay gelsin...

Saygılarımla
Ömer Fadıl USTA
MandrakeSoft i18n Koordinatörü