[Linux] Re: HakkıÖcal.

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 00:51:57 EEST

Çetin Görkem wrote:

>Bence de, bu yapıda insanlar her zaman vardı, bundan sonra da devam
>edecektir. Enver, yazar dedin, üzerime alındım. En çok korktuğum insan
>türü "popülist" olandır. İnsanları çok güzel etkilerler. Bizim
>fakültede de vardı, sonra Türkiye'den terk-i diyar eyledi. Kendisi
>dışında herkes sevindi.
>
>Misal, sizlere bir kaç alıntı:
>
>"MySQL ile ciddi iş yapılamaz. İki saatte insanın verileri tarumar olur;
>saçını başını yolarsın.."

gülmüyorum bile (kusura bakmayın en azından ağzımla )

>"Açık sistem diye millete bir şey yutturdular; eğer açık sistemde açık bir
>şey varsa, gösterin de ben de göreyim.."

kapalı yerini bir görebilsem :)

>"Açık sistem diye yeri göğü birbirine katanlardan bir tek KATKI görmedim
>linux kernel'ına.."

hımm buraya hak veriyorum desem? yani hangimiz kernel a bir satır
ekledik ki?
( ekleyen varsa lütfen yüzüme vursun büyük hatadır yaptığım böyle bir
durumda.... )

>Özellikle listede yeni olan arkadaşlara soruyorum. Dürüst olun, bu
>cümleleri okurken, siz de Öcal'a birazcık hak vermediniz mi?

birde ben şenlik kasetinde 1:33-36 da görünen tipim :)) (onur küçük
masada oturuyor
onur yalazı kafayı sokuyor :)) )