[Linux] Re: Mandrake 8.1 de Turkce

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Tue 26 Feb 2002 - 20:33:21 EET

Tuesday, February 26, 2002, 2:26:07 PM, you wrote:

> [...]

GÇ> Nilgun Belma Buguner, Muhsin Yesilyilmaz, Yildirim Karslioglu, Alper
GÇ> Ersoy, Zafer Bahadir, Serdar Cevher, Ekim, ve adini hatirlayamadigim,
GÇ> ancak yerellestirme calismalarina etkin katilmis ve katilmak isteyen
GÇ> herkesi i18n-cg@linux.org.tr listesine davet ediyorum. Uye olmak icin
GÇ> yapilmasi gereken islem, i18n-cg-request@linux.org.tr adresine, mesaj
GÇ> kisminda "subscribe" gecen bir ileti yollamak. Tartismalarimizi bu
GÇ> sayfada, genel bir ortamda surdurmeyi teklif ediyorum. Kanimca daha
GÇ> "rafine" bir katilimci kitlesi sozkonusu "karmasa"yi daha rahat cozebilir.

  Zaten uzun suredir uyeyim, amam ben bile uye oldugumu
  bilmiyordum (unutmusum). Listeyi aktif hale gecirelim o zaman :)

> [...]

GÇ> orgutlenip daha derli toplu bir sekilde, calisma plani ve yapilacaklar
GÇ> listesi olusturup, bunlari web sayfasindan aralikli olarak duyurmak
GÇ> gerekiyor. Turkce basli basina bir sorun, sandigimizdan daha buyuk bir
GÇ> sorun. Cozmek de uyumlu calisacagina inandigimiz arkadaslara dusuyor.

GÇ> Mandrake ile ilgili olarak konusmak gerekirse, dogru kisi ile
GÇ> konustugunuza emin misiniz? Mandrake i18n sayfasindaki ceviri
GÇ> koordinatoru ile iliskiye gectiniz mi? En azindan kendi baglantilarimi
GÇ> kullanarak size bazi referanslar verebilirim.

  Stew Benedict <sbenedict@mandrakesoft.com>
  Pablo Saratxaga <pablo@mandrakesoft.com>
  Montel Laurent <lmontel@mandrakesoft.com>

  Gorustugum kisiler. Pablo Saratxaga paketlerden kendisinin sorumlu
  oldugunu ve gerekli duzeltmeleri kendisine iletmem gerektigini
  soyledi. Kendisine yazdigim duzeltmeleri, gerekli dosyalari vs.
  yolladim ancak ne kendisinden bir haber aldim, ne de betalarda (ve
  cooker da) yaptigim duzeltmeleri gordum. Beta 3'u indiremedigim
  icin son durumu bilmiyorum. (Malum bandwidth)

  Asil gorusmem gereken baska kisiler varsa onlarla gorusebilirim, ya
  da bu konuyu i18n de tartisip bir duzene sokalim.

> [...]
GÇ> dosyalari KDE CVS'ten alip herhangi bir degisiklik yapmadan dagitimlarina
GÇ> koyuyorlar.

GÇ> Ancak, 3.0'da bunu duzelttik. 3.0 veren tum dagitimlar (Red Hat 8.0, SuSE
GÇ> 8.0 vb) en azindan menuleri duzgun bir KDE ile gelecekler. Ne kadar
GÇ> "Turkce", onu bilmiyorum. Her sey kde-i18n-tr@kde.org listesindeki
GÇ> arkadaslarin ayiracaklari zamana bagli. Acikcasi 3.0 beni oldukca
GÇ> endiselendiriyor. 15 gun kalmis durumda ve ciddi bir adim atil(a)madi. :-(

GÇ> Olur da, su 15 gunde bir kac nefer cikarsa, pek sevinerek kendilerini

  Bir tane cikti :)

GÇ> Iyi calismalar
GÇ> Gorkem
GÇ> Gelecek A.S