[Linux] ] Re: Yeni cikan kitaplar

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Tue 26 Feb 2002 - 20:08:54 EET

ALS> merhaba,

ALS> onboard ses karti olan bir makineye mandrake 8.1 kurdum. ama makineden ses
ALS> cikartamadik. sndconfig le denedigimizde karti i810 olarak goruyor. ama
ALS> caldigi ornek ses duyulmuyor. basit bir sekilde cozulebilir mi?

ALS> tesekkurler,
ALS> dundar

 /etc/modules.conf dosyasinda ses ile ilgili satirlari silin ve su
 satiri ekleyin.

 alias sound-slot-0 i810_audio

 mandrake control panel, system, services den alsa nin boot sirasinda
 calismamasini secin.

 Kde kullaniyorsaniz arts- sound server i disable edin.(K control
 center, sound, sound server, start arts on kde startup)

 Bilgisayarinizi resetleyin. Cozulmus olmasi lazim.

 Bir de, lutfen maillarin subject kismina dikkat edelim.

 Regards,
 Onur Kucuk