[Linux] Re: mdk ve font

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Tue 19 Feb 2002 - 21:12:31 EET

--- pOlOnyum <polonyum@yahoo.com> wrote:
> Merhaba,
> Sanırım fontları eski haline getirebilmenin en kolay
> yolu sistemi güncellemektir.
> Sisteme ttf ya da type1 font yükleme-kaldırma
> işlerini "KdeFontInstaller" ile yapıyorum, bu
> programı MDK cdlerinden yükleyebilirsiniz; bence
> DrakFont'a nazaran daha yetenekli.

ya ben zaten akillandim bir daha font islerini xile
yapmayacagim
kendi kendine siliyor bir seyleri
hemen ben kendim manual silcem sonra bir mkfondir
komutu olay bitmisdir...

bana onemli olan fixed font
onu mutlaka bulmam lazim
lutfen cok rica ediyorum
biri sisteminden bana yollarsa cok mutesekkir
kalacagim yane....

=====
Iyi Calismalar
PCc0d3r