[Linux] Re: Background process

From: Baris Kayayurt (kayayurt@bornova.ege.edu.tr)
Date: Fri 15 Feb 2002 - 11:10:00 EET

  Ilgilenen tum arkadaslara tesekkurler. Nafiz Bey'in soyledigi cozum
problemi cozdu.=20

 Herkese iyi calismalar...

 Baris Kayayurt=20

On Fri, 15 Feb 2002, nafiz temizhan wrote:

>=20
> Herkese Selam,
>=20
> aradiginiz komut nohup=20
> Siz sitemden ciktiginizda, ilk olusan shell prosesi ve digerleri ki bunla=
r hepsi child proseslerdir, sitem tum bu proseslere SIGHUP sinyali gonderir=
=2E
> bu komutun yaptigida beraber calistigi komuta ait prosesleri exit oldugun=
uzda bu sinyalden muaf tutmaktir. eger bi komut setini bu sekilde calistirm=
ayi isterseniz
> bir script file isinizi gorur. ayrintili bilgiyi man page'inde bulabilir=
siniz. kolay gelsin.
>=20
> 2/14/02 9:51:19 PM, kayayurt@bornova.ege.edu.tr wrote:
>=20