[Linux] Re: Internet Erisimine Kota ?

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Fri 15 Feb 2002 - 03:59:03 EET

Selamlar..

iproute2 kullanarak bant genisligi sinirlamasi vs. yapabilirsiniz. Ama biraz zor gibi gorunur.

Bant genisligi sinirlamasi yerine bu programlarin kullanimini engellemek daha uygun olabilir. Cunku zaten bant genisliginiz dusuk. Bilinen IPTables teknikleri yeterli olur.

Detaylar icin Advanced-routing-HOWTO'ya bakabilirsiniz.

Saygi ve sevgiler..