[Linux] patlak bellek!!!

From: tolga celikbas (tolgacelikbas@yahoo.com)
Date: Sat 14 Dec 2002 - 16:57:32 EET

Klavyemin ışıkları yanıp sönüyordu. Sorun galiba
hard-diskin kablosunun çıkartılıp secondary-slave a
takılması(anakart üzerindeki) ile oluştu. Bios'tan
auto
seçeneği ile hard-disk tanıtılınca secondary olarak
tanınıyor tabii ki.
Linux açılış disketi işe yaramadı...
 Kabloyu gerçek yuvasına taktım. Ve tüm hard diski
formatladım.
Bence kernel panic çok önemli bir olay. Bunun için son
kullanıcı(acemiler) için bir döküman yayınlanmalı.
Çünkü son derece önemli dökümanlarımı silmek zorunda
kaldım.

Birde: belleklerin patlak olamsı, ne demek???
Sevgilerle kalın