[Linux] Re: Dosya Kataloglama Programi

From: Tonguç Yumruk (trooper@ttnet.net.tr)
Date: Fri 13 Dec 2002 - 23:15:54 EET

Aşağıdaki mesajı Linux listesine yollamıştım ama sanırım listeye
ulaşamıyor. Ben yinede haberdar etmek için yollayayım dedim.

################################################################################
#
#"On a normal ascii line, the only safe condition to detect is a 'BREAK'
#- everything else having been assigned functions by Gnu EMACS."
#(By Tarl Neustaedter)
################################################################################
Bir ara windows altinda mdb database kullanan boyle bir program yazmaya
baslamistim Delphi ile. Sonradan cok kotu yazdigimi farkedip
birakmistim. Bittiginde Ebook, DivX, VCD, Mp3, Program
arsivleyebilecekti. Tabii sonra Delphi ve Windows kullanmayi iyice
terkedince yarim kaldi. (DivX ve Mp3 bolumlerini yazmistim) Sanirim
sadece o isleri gorebilir, Eger devam etmek, gelistirmek isteyen olursa
kaynak kodunu gonderebilirim. Mail yoluyla iletisime
gecerseniz sevinirim.

Thu, Dec 12, 2002 at 12:05:53PM -0800 Tarihinde Fatih Ozavci Demişki :

> Merhaba Arkadaslar,
>
> Sanirim bircogumuzun ortak problemini cozecek bir programa ihtiyacim
> var...
>
> program dosyalarimi, mp3'lerimi, resimlerimi, videolarimi, cd
> iceriklerimi, divxlerimi ve muzik cdlerimi kataloglayabilecegim bir
> program...
>
> cddb ile muzik cdlerinin iceriklerini alsin...
> resim ve videolarin thumlarini olustursun...
> dosyalarimin yerleri sabit oldugu icin bunlari girebileyim
> dosya ozelliklerini (boyu kilosu rengi hede hodo...) kayit edebilsin..
> [...]

Sevgi Saygı Linux
Tonguç Yumruk