[Linux] suse 8.1 ve creative vibra16c ses kartı

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Sat 14 Dec 2002 - 17:53:23 EET

bir müşterime isteği üzerine suse 8.1 kopyaladım ve kendisi kurmuş. bugün
kendisini ziyaret ettiğimde ses kartında problem olduğunu söyledi. bende
komut satırından yast2 yi çalıştırdım, ses kartını bulamadı ven elle
tanıtmaya çalıştım ve denemede ses dosyasının çok küçük bir kısmının
çalındığını gördüm, alsa yı konfigüre ettim fakat değişen birşey olmadı, ses
kartının dma ayarlarıyla da oynadım biraz fakat değişen birşey olmadı lsmod
komutu çıktısında ses kartının modüllerin kurulu olduğu görüyorum fakat
herhangi bir ses dosyasını tam olarak çalamadım(yast2 deki deneme dosyasının
ilk 1 saniyesi dışında)

bu arada yast2 de ekran kartı ve monitör bölümünde mevcut donanım ayarları
görünmüyor (bende de aynı), suse 8.1 kullanıpta aynı sorunla karşılaşan var
mı??

Erçin EKER
UIN:82166138

Live free, use Linux!