[Linux] Re: kernel

From: Baris Cicek (bcicek@phreaker.net)
Date: Thu 12 Dec 2002 - 14:31:19 EET

On Thu, 2002-12-12 at 11:37, Murat Koc wrote:
> Selam,

> Her kernel panic ile kerneli yeniden derlemeniz gerekmez. Soyle dusunun
> kullandiginiz kernel standart dagitimla gelen kernel olabilir ve yine
> kernel panic alabilirsiniz, o zaman bir daha mi derleyecegiz. Hayir

Standart dagitimlarda kernel derleyemiyor muyuz? "Bende Redhat
Calismiyo" kapaticaz herhalde olayi.

> kernel panic olmasinin bircok sebebi vardir. ornegin pivot olmamasi veya
> donanimsal olaylar gibi.

Katiliyorum, zaten cumlenin sonuna gulen yuzu koymamin sebebi buydu. Su da
varki, ben henuz kernel bir sekilde cakmis hic bir sistemin yeniden
yuklenerek ya da kernel'i tekrar derlemeden duzeldigini gormedim.

Ne diyim kolay gelsin.

--
Baris Cicek <bcicek@phreaker.net>