[Linux] Re: kernel

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Tue 17 Dec 2002 - 19:10:37 EET

Selam,

> Standart dagitimlarda kernel derleyemiyor muyuz? "Bende Redhat
> Calismiyo" kapaticaz herhalde olayi.

ben derleyemezsiniz demedim ki. eger altigin hata default kernel a ait
hata ise olay ne olur diye soyledim. default kernellar dagiticilarin
ekledigi patchler ile cikar ve oldukca test edilmislerdir. bu durumda
sorunun donanimdan dolayi olabilir.

> Katiliyorum, zaten cumlenin sonuna gulen yuzu koymamin sebebi buydu. Su da
> varki, ben henuz kernel bir sekilde cakmis hic bir sistemin yeniden
> yuklenerek ya da kernel'i tekrar derlemeden duzeldigini gormedim.

oran verememekle birlikte bircok problemi kernel i yeniden derlemeden
duzelttim bugune kadar.

> Ne diyim kolay gelsin.

ugrasmak isteyenlere kolay gelsin. kernel derleme ile de sorunlarinizi
cozemeyebilirsiniz!

Murat Koc                               mail: murat.koc@frontsite.com.tr
Manager and IT Consultant

frontsite Bilgi Teknolojisi A.S. tel: +90 212 222 68 42 - 63 fax: +90 212 222 68 35 -----------------------------------------------------------------------------

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part