[Linux] Re: gateway tanimlama,

From: Dogan Zorlu (doganzorlu@doganzorlu.com)
Date: Sun 25 Aug 2002 - 12:52:26 EEST

HostD için default gateway HostA eth0 olarak verilmemiş. Bu nedenle 172 li
ip lere paket yollarken default gw ye dönüyor ve o her neredeyse ve neyse
hostA nın bu network için gw lik yaptığından habersiz. HostC içinse default
gw HostA verilmiş olduğundan onda sorun çıkmıyor.

Anlattıklarınızdan doğrudan bu sonuç çıkıyor.

--
Dogan Zorlu,
Grup Software, Izmir - Turkiye