[Linux] hp 845c hatasi

From: Hidayet Ok (hidonet@konzoo.com)
Date: Mon 26 Aug 2002 - 04:06:50 EEST

oncelikle merhaba,
bulundugum sirketler grubunda ayri bolumlere ait 4 adet server var. =
bunlar ben calismaya baslamadan once win98 idi ve gunde en az 2 reset =
yiyordu.. ben de linux kurdum ve su an tum serverlar problemsiz =
calisiyor. hatta bir tanesi su an 108 gunluk uptime yaparak sirket =
rekorunu kirmis bulunuyor...

gelelim sadede..

sorun 1 : bu serverlardan 2 tanesinde hp845c ( usb ) yazici bagli ve =
samba uzerinden win32 clientlere hizmet veriyor.. buraya kadar sorun =
yok. sorun surada ki bu yazicilar s=FDk s=FDk stop ediyor ve yazmamaya =
basliyor. yaziciyi linuxdan silip tekrar kurunca normale donuyor.

sorun 2 : linux uzerindeki yazicilara windoz dan gonderilen yazilar =
iptal edilemiyor.. gonderilmis ve kuyrukta bekleyen yaziyi iptal etmeye =
kalkinca izin olmadigina dair bir hata veriyor....

bu arada=20
linux mandrake 8.2
kernel 2.4
cups 1.1.14
kurulu..

tesekkurler...

Hedo NBA
Hedo
ICQ#: 116951525
      Current ICQ status: =20
+ More ways to contact me=20

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: application/octet-stream
-- File: online?icq=116951525&img=21