[Linux] Re: yardım lütfeennn

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Fri 09 Aug 2002 - 15:02:55 EEST

Merhaba,
Cd yi nereden buldunuz bilmiyorum. Daha once 8.1 kurarken benimde =
basima
geldi (hos ben cd yi yazicioglunun onunden almistim) tam yerini
hatirlayamiyorum ama cd boot veya install dosyalarinin icinde stage2 =
diye
bir dosya olmali o bozuk. Ama dagitima =F6zel bir =FEey degil buyuk =
ihtimalle cd
nin kaydindan. Ben bozuk dosyalari internetten indirmeye calismistim =
ama o
kadar =E7ok bozuk dosya vardi ki basa cikamadim. Size tavsiyem baska =
bir cd
denemeniz.=20