[Linux] Re: yardım l ütfeennn

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Fri 09 Aug 2002 - 14:42:14 EEST

Selamlar,

Fri, Aug 09, 2002 at 02:11:00PM +0300 , KEMALMURAT INCE :

> Say=FDn Bar=FD=FE Bey,
> Kurdu=F0um Linux s=FCr=FCm=FC Mandrake 8.1, nas=FDl kaydedece=F0im onu =
> bilmiyorum
> Ankara =FC. ftp:// sitesinde cdden boot edin y=FCkler diyordu =FEimdi =
> ben
> y=FCklerken Alt+F1, Alt+F3, Alt+F4 se=E7enekleri var ben size Alt+F1'in =
> hata
> komutunu yazd=FDm sizin bana yard=FDmc=FD olabilmeniz i=E7in hangisini =
> yazay=FDm
> yada nas=FDl disekete kay=FDt edeyim =20
>
> Kemal Murat =DDNCE, Tempe

Mandrake'nin kurulum yazilimini bilmiyorum. Hatirladigim
kadari ile DrakX diye birseydi ama emin degilim, hic ingilenmedim.

Yinede biryerlerde hatayi developerlar'a gonderecek bir secenek vardir
sanirim. O hatalari alabilirsek yardimci olmaya calisabiliriz. Yoksa ilk
gonderdiginiz mektupda yalnizca "bir dosyayi bulamadim" gibi bir hata
gozukuyor. Bir ihtimal kurulum yazilimi CD'den okuyamiyordur ???

iyi calismalar,

--
Baris Metin
GELECEK A.S.