[Linux] win2k daki kullanıcıların linux'a transfer edilmesi

From: Engin FIRTINA (efirtina@merkad.com)
Date: Fri 09 Aug 2002 - 15:28:19 EEST

merhaba
win2k'nin domain controller oldugu bir aga suse linux 8.0 ve samba kurulu
bir bilgisayari ekledim..
samba.conf 'da da security=server yaptim..
simdi paylasima actigim klasorlere erisecek kullnicilarin listesini
win2k'dan nasil alacagim??
yani "data" diye bi klasor actim,, bu klasore win2k'da tanimli "A"
kullnicisi full acces, "B" kullanicisi readonly access yapabilsini nasil
ayarlamak gerekiyor ??
tek tek tum kullanicilara linux makinesinde hesap mi acmak gerekir ??

{e.f.}

--
This e-mail is certified virus free..
http://www.merkad.com