[Linux] Re: arkadaslar niye bu kadar kziyorsunuz

From: Şeref Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Sun 04 Aug 2002 - 14:34:25 EEST

Merhaba ,,, (önceki mailde yine merhabayi unuttum galiba )

On Sat, 03 Aug 2002 21:17:54 +0300
Ozer Tayiz <otayiz@superonline.com> wrote:

> Hakkaten ben de merak ettim, mesela listelerin kurallari, tam olarak hangi
> konu hangi listeyi ilgilendirir vs gibi bir takim standart dokumanlari
> falan var mi? Kizmak veya tartismak yerine, bunlari makul standartlara
> baglamak en mantiklisi bence...

Valla liste kurallarinin oldugu uzun zamandir konusuluyor ama yazili olarak var mi isin acikcasi bilmiyorum.

> Mesela gecen bir e-mail'da hangi liste hangi konudadir bilgisi verilirken,
> linux-sohbet'de bir konu sinirlamasi olmadigindan bahsedilmisti.
> Linux-genel listesinin sinirlari neler? Ben hala tam olarak anlamadim. Biri
> aciklayabilirse sevinirim.

Valla benim bakis acimdan bu liste LINUX ile ilgili her konunun tartisilabilecegi hatta tartisilmasi gereken listedir. Iki network'un neden birbirini görmedigi aradaki baglantiyi yapan cihaz bir linux sistem degilse bence bu liste ile ilgili degil bir network listesi ile ilgilidir.

> Saygilar,
> Ozer Tayiz.

Eger böyle oluyor ise aslinda yapilan tepki yerini buluyor demektir. Bu listeye linux ile ilgili veya ucundan linux'a ulasabilecek tüm konular sorulmali. Ama bu konularin icinde network oldugunu hiç mi hiç sanmiyorum.