[Linux] Re: arkadaslar niye bu kadar kziyorsunuz

From: Ozer Tayiz (otayiz@superonline.com)
Date: Sat 03 Aug 2002 - 21:17:54 EEST

Hakkaten ben de merak ettim, mesela listelerin kurallari, tam olarak hangi
konu hangi listeyi ilgilendirir vs gibi bir takim standart dokumanlari
falan var mi? Kizmak veya tartismak yerine, bunlari makul standartlara
baglamak en mantiklisi bence...

Mesela gecen bir e-mail'da hangi liste hangi konudadir bilgisi verilirken,
linux-sohbet'de bir konu sinirlamasi olmadigindan bahsedilmisti.
Linux-genel listesinin sinirlari neler? Ben hala tam olarak anlamadim. Biri
aciklayabilirse sevinirim.

Saygilar,
Ozer Tayiz.