[Linux] Re: OFF-Topic RE: Re: arka arkaya switch baglama [YETER AMA]

From: Şeref Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Sun 04 Aug 2002 - 14:25:16 EEST

On Sun, 4 Aug 2002 20:03:54 +0300
"Özgür Özaslan" <ozguro@ins.itu.edu.tr> wrote:

>Fakat bu konu en azindan
> linux-network@linux.org.tr listesine daha uygun olabilir ve rahatsiz olan
> insan olmaz o listede. Lütfen uzatmayalim. Sizin Ahmet Bey'e cevabininz da
> biraz ters. Taraf tutmuyorum. Sadece bir tartisma baslamasin istiyorum.
> Mustafa Hocam açilan listelerle ilgili bir e-posta atmisti. ( Gerçi linux
> genel listesinin sinirlari ne, ne sorulabilir ben de anlamiyorum ama. O
> kadar genel kapsam ki... LINUX. :) ) O e-postayi tekrar
> gönderiyorum.Selamlar...

Arka arkaya switch baglamanin linux veya linux-network ile hic bir alakasi yok isin acikcasi. Etrafta bir sürü network ile ilgili liste olduguna da adim gibi eminim. Eee o zaman sorunun network listesinde degilde linux listesinde isi ne. Bu konuda Ahmet bey'in cikisi cokta haksiz degil. Konun off-topic olmadigini iddia eden varsa sorulan soruda linux'u ilgilendiren bir satir göstersin kafami kirayim. Offtopic mailler benim için acikcasi cok onemli degil. Kota siniri olmayan bir mail hesabi ve direk ITU omurgasina bagli bir bilgisayarda calistigim icin isterse yüz tane offtopic gelsin. Ama benim önemsemedigim bu konu baskalari tarafindan önemsenebilir. Madem listenin kurallari var ( ki bu kurallar yüzünden iki arkadasimiz haksiz yere ban yediler....) bu kurallara uymak lazim. Kurallardan çok liste etigine uymak lazim. "Ya burada bu isle ilgilenen bir sürü insan var ne gidip falanca listesi ile kasacam gönder linux listesine " seklinde tavirlara karsi durulmadigi takdirde ile!
ride listeye her türlü soru gelebilir. Isteyen MS W2k Advanced Server'in nasil kurulduguna da sorabilir.

Neyse kalin saglicakla.....

Iyi calismalar.....