[Linux] arkadaslar niye bu kadar kziyorsunuz

From: GALEN COMPUTER (galenbilgisayar@kablonet.com.tr)
Date: Sat 03 Aug 2002 - 20:17:47 EEST

kisa bir süredir bu grupta izlenim yapmaktayim konusulanlarin of topic
olamsi çokmu önemli geyik muhabbeti yapilmiyorki adamlar en azindan linuxle
ilgili bir seyler soruyorlar hani deselerki ya su filmi seyrettinmi tama
anlarim kizarsiniz ama benim anlamadigim birbirimize yardim etmek gerekirken
niye bu oftopic bu on topic tartismasi birakin insanlar bilgi alis verisi
yapsinda bir seyler ortaya çiksin ha biraz konu disari tasarsa söyle diyelim
arkadaslar bunu su kanlda tartisalim olurmu

böyle birden çikisinca soruyu soran adamda sasiriyor
sorucagina pisman oluyor

gelin biraz yapici olalim olalimki bir seyler ortaya çiksin

herkese iyi tatiller ve iyi penguenler