[Linux] OFF-Topic RE: Re: arka arkaya switch baglama [YETER AMA]

From: Davut Topcan (topcan@karadeniz.org)
Date: Sat 03 Aug 2002 - 19:26:13 EEST

Sn. Ahmet Yazici
Bugün biraz dinlenin fazla gerginisiniz galiba.
Simdi bana da kizacaksiniz ama,ne yapalim madem gerginsiniz kizin
Fakat Bu Swichlerle ilgili olan konu cok fazla off topic sayilmaz linuxun
Donanim ile ilgili bir listesi yok.
Gidip microsoft haber gruplarina mi sorsun.?
Sonra Off-Topic konular daha cok ragbet goruyor demissiniz bence cok fazla
ragbetgormuyor ama gordugu istisnalarda olabilir mesela gecen haftalarda bir
deneme mailine on tane tepki maili gelmisti.Ben de buna siddetle karsiyim.
Iyi calismalar.

See You Latter
Davut Topcan
Tel : 212 295 4737