[Linux] Re: Qmail Geliştirme

From: Ahmet YAZICI (ahmet@registerturkiye.com)
Date: Sat 03 Aug 2002 - 18:25:00 EEST

On Sat, 3 Aug 2002, Davut Topcan wrote:

> [...]
> Defteri Paylasimi" ,"Takvim paylasimi","Gorev paylasimi" gibi
> ozelliklerinden vazgecemiyoruz dediler.
> Sonuc olarak su anda Qmail uzerinde arastirma yapiyorum benim bildigim
> kadariyla Qmail uzerinde bu tur ozellikler yok.
> Yani Qmail uzerinde bu ozelliklerin olmamasi beni yildirmiyor.
> Size soracagim soru su : Qmailde bu ozellikler yoksa Qmaile bu ozelliler
> eklenebilirmi.Bu illaki mumkun olmali cunku kodlari acik.
> Eger simdiye kadar boyle birseyle ugrasilmamissa Linux gelistiren
> Programcilarla ortak bir calisma yaparak bu ozelligi Qmaile ekleyelim.bende

Merhabalar,

qmail ile exchange ayni seyler degil. Exchange mta olarak da calisabilen
bir groupware fakat qmail sadece bir mta ..
Qmail'in groupware olma yolunda bir calisma icerisinde oldugunu
zannetmiyorum.

http://www.arrayservices.com/projects/Exchange-HOWTO/

Bu adrese de bir goz atabilirsiniz.

Iyi Calismalar